Dagboek

Erik Lelieveld
forumlid
BerichtenCOLON 1276
GeregistreerdCOLON 29 jan 2010 01:17

Re: Dagboek

Berichtdoor Erik Lelieveld » 26 okt 2014 04:53

ik was de overwinnaar Beli. De man probeerde zich te redden met leugentjes, die ik trouwens toe liet.....
Maar vb: hij ontkende ten stelligste dat hij vooringenomen was tov mij
terwijl ik type in mijn verhaal dat er toch een soort van overdracht moest zijn, van de ene filiaalhouder naar de andere.
Dat is ook heel normaal.

Maar hij ontkende dat. Dat terwijl hij tegen mijn zus laatste alinea van mijn verhaal, ik stond er zelf bij. vertelde dat hij mij al langer in de gaten hield.

Hij heeft zich echt met leugentjes kunnen en mogen verdedigen
Hij noemt alles van mij mij "dreiging" terwijl ik niks dreig maar doe
en zelf dreigt hij zich een punthoofd, want ik kreeg ik gesprek bijna een tien jarig winkelverbod

De man is niet echt in gesprek mijn gelijke, hij kan niet aan
hij gaf ook aan dat het winkelverbod kwam vanwege personeelbescherming, maar ik weet toch zeker dat hij pas echt boos werd toen ik hen compleet negeerde? Ik typte dat ook in mijn verslag , daags na voorval. Over de conducteur en de stationsrestauratiehouder Geldermalsen. De filiaalhouder had een idialistische waarheid opgebouwd buiten de realiteit, ik liet dat toe want ik zag het als punten tellen, punten voor mij. Hij kan mijn bloed wel drinken Beli.... Hij kende mijn internetverhaal zonder dat ik hem dat hoefde te vertellen. Hij vond alles een bedreiging, terwijl hij zelf met een tien jaars winkelverbod aan kwam zetten. Ik heb deze confrontatie eigenlijk voor 99% gewonnen, maar ik zoek nog een volgende........ Ik wil namelijk dat zijn cariere AH niet naar grotere AH gaat, maar naar kleines.... Datie filiaarhouder gaat worden van een AH-tje op Schiphol, waar je met twee man personeel broodje kan kopen. Dus ik wil nog een hobbel ik zijn cariere zijn.

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
GeregistreerdCOLON 27 jan 2010 03:34
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Berichtdoor Beli » 26 okt 2014 08:20

Mooi. Wel jammer dat het onomkeerbaar een eikel is.

Erik Lelieveld
forumlid
BerichtenCOLON 1276
GeregistreerdCOLON 29 jan 2010 01:17

Berichtdoor Erik Lelieveld » 28 okt 2014 01:20

ja, maar wel fijn dat hij zo een enorme EXTRA hekel aan mij heeft gekregen, vanwege mijn stukje "verhaal geen fictie".
Ook vind ik het leuk dat hij zonder mijn hulp op die page terecht kwam, misschien na een tip? misschien zelf via surf
Wanneer ik in de winkel kom gaat zijn bloeddruk toch iets omhoog.
Want hij heeft echt nu de vliegende teringpest aan me:)

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
GeregistreerdCOLON 27 jan 2010 03:34
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Berichtdoor Beli » 28 okt 2014 08:16

Haha, ja dat is allemaal wel mooi, vind ik ook!!

Keer terug naar