LP

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
GeregistreerdCOLON 27 jan 2010 03:34
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Re: LP

Berichtdoor Beli » 23 feb 2010 16:48

Ik kreeg een berichtje dat er een nieuwe reactie op de prikker van Melker over de kwaliteitscriteria gekomen was, maar als ik op Letterpodium wil kijken, dan krijg ik het bericht dat ik geen toegang tot de betreffende prikker krijg.
Hebben jullie ook geen toegang meer of ben ik de enige?

Erik Lelieveld
forumlid
BerichtenCOLON 1276
GeregistreerdCOLON 29 jan 2010 01:17

Berichtdoor Erik Lelieveld » 23 feb 2010 17:28

nee, is misschien wel logisch........
ik zie dat die hele rij melkerprikker is gesloopt, dus als je via mailbox op forum gaat, ja, dan bestaat die prikker dus niet meer.

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
CONTACTCOLON

Berichtdoor Beli » 23 feb 2010 20:49

Inmiddels heb ik van de beheerder de informatie gekregen dat de Melkerprikkers naar het archief verplaatst zijn. Dat is nog niet zo'n slecht idee, gezien het spamgedrag dat hij vertoont.
Het doet me denken aan de manier waarop ganzen en eenden worden volgepropt voor de paté, tot ze zo ongeveer barsten, zoals hij Letterpodium behandelt.

Erik Lelieveld
forumlid
BerichtenCOLON 1276
GeregistreerdCOLON 29 jan 2010 01:17

Berichtdoor Erik Lelieveld » 07 maart 2010 01:22

De page LP is sinds de melkerprikker "waarom is wil melker hier" verdwenen is zo tooth als piertje. Zelf zie ik prikkerverwijderen als een redactiedaad, die probeer te zeggen, melker blijft. LP is geen page voor mij. Dan maar geen internetpoëzie.

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
CONTACTCOLON

Berichtdoor Beli » 07 maart 2010 03:15

Hoi Erik,
Je kan nog steeds, als je zou willen, gedichten plaatsen op ProArt, dat is ook een onderdeel van Belikunst page. Inmeddels heb ik de lay out een beetje veranderd, vanwege een update die het vorige thema onklaar maakte. Kan ik altijd nog veranderen als ik een leuker thema tegenkom, maar deze gaf in ieder geval een duidelijke en niet te kleine letter.
Andere (eigen) kunstuitingen zijn daar ook welkom; docters van Leeuwen en ik zetten er bv weleens een muziekfilmpje van onszelf neer.

http://www.belikunst.com/proart

Kan toch? Dan blijf je hier gewoon lekker wonen en doe je af en toe eens een boodschapje om de hoek bij ProArt...
En op zonnige dagen loop je een blokje extra om te kijken of het bij de buren (LP) nog wat wordt...

Binnenkort ben ik er even tussenuit hoor, ik zal geopereerd moeten worden. Maar de site blijft gewoon open dan.

Groetjes, Lilian (Beli)

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
CONTACTCOLON

Berichtdoor Beli » 26 okt 2011 05:23

Hm...ik was bijna vergeten dat er nog een Letterpodium bestond...tja, ik ben heel chaotisch en ben met van alles en nog wat bezig; raak weleens een draadje kwijt...
Heb er vandaag even gekeken, maar daar gaat 't niet gebeuren denk ik. Helaas, ook daar niet.
Wat maakt een interactieve kunst-pagina aantrekkelijk...toch wel de commentaren denk ik; lezenswaardige en pittig geschreven commentaren brengen een site tot leven.

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
CONTACTCOLON

Berichtdoor Beli » 26 okt 2011 05:25

Ow en Haiku....of andere gedichten die uit een tik-stoornis lijken voort te komen...die kunnen een site om zeep brengen. Hoop niet dat ik iemand beledig nu :-)

Keer terug naar