Galbak

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
GeregistreerdCOLON 27 jan 2010 03:34
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Re: Galbak

Berichtdoor Beli » 19 jul 2010 03:10

Oh dat is irritant. Ik ga even op je linkjes klikken om te kijken hoe dat zit.

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
CONTACTCOLON

Berichtdoor Beli » 19 jul 2010 03:39

Kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt.
Er is weinig aan te doen denk ik wel, maar dat dacht jij misschien ook.
Of dat dacht je misschien juist niet, want een boze Lelieveld
drukt zijn angel in onaangename plaatsen en steekt meermalen.

Erik Lelieveld
forumlid
BerichtenCOLON 1276
GeregistreerdCOLON 29 jan 2010 01:17

Berichtdoor Erik Lelieveld » 19 jul 2010 10:59

http://acgvianen.web-log.nl/

Wat je daar typt en dan op hoofdstukje "werk" dat wordt dezelfde nacht nog verwijderd. Kan ook de volgende ochtends vroeg geweest zijn. Zo zijn zulkes dan ook wel weer. Schrijven kunnen ze niet, ze hebben alleen een apart stemmetje en ja, ben je toch een beetje afhankelijk van andermans werk. En ja, hoe apart zijn die stemmetjes, dat kun je je dan ook nog afvragen, want er is een periode geweest die deze begin-al-grijzende licht kalende ook, dichters zich kunnen herinneren uit hun hippietijd, dat zulke voordrachten modern waren.
Het zijn gewoon beunhazen, die beunen er een beetje bij, en vanwege succes van het beunen hebben ze de beun geschrapt en zijn het zelfstandige hazen geworden.

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
CONTACTCOLON

Berichtdoor Beli » 21 jul 2010 04:40

Hij is wel een heel ander soort dichter dan jij. Klank en ritme vormen bij jou een, weliswaar belangrijk, onderdeel van je gedichten en je voordrachten, maar bij hem is dat volgens mij het enige waar zijn gedichten over gaan. 't Is één en al klank en ritme bij hem en dat is een tijdje leuk, maar dan wil je toch weer eens wat voelen en dat zit er bij hem niet in.
Ik vind jou heel wat veelzijdiger en ik denk dat je ook boeiender voor een publiek bent. Jij weet de mensen mee te nemen in wat je doet, terwijl Vianen als een op hol geslagen paard langs dendert.
Jij bent wat mij betreft een veel interessantere dichter. Maar het blijft natuurlijk vervelend als iemand leentjebuur bij je speelt en daar succes mee heeft.
Als jij meer aan de weg zou timmeren, meer op zou treden, dan zou je meer aandacht krijgen dan hij, dat weet ik wel zeker. Jammer daarom, dat je niet zo dol op mensen in het algemeen bent, maar alweer begrijpelijk...

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
CONTACTCOLON

Berichtdoor Beli » 25 aug 2010 02:55

Delphi heeft het toch al niet zo fijne staafvormige forum op Dichttalent compleet onbruikbaar gemaakt door het manisch vol te kalken, dat is eigenlijk de druppel....ik geloof dat ik nu echt even helemaal weg blijf van die site.
Wie me wil bereiken weet me ook hier wel te vinden.
Als er nog goede gedichten geplaatst worden dan zijn ze nauwelijks te onderscheiden tussen het afval; de kritieken zijn voor 88 procent te slap om iets aan te hebben (ook als lezer kun je iets aan kritieken op gedichten hebben, als het rake en opbouwende kritieken zijn) en ach...ik vind het gewoon geen poëziesite meer maar een patientensite.
Sorry als hier iemand mee voor het hoofd stoot, maar ik meen wat ik zeg.

Lettertempel heeft op het moment meer te bieden volgens mij. Maar ja...dat heeft dan wel het forum buiten gebruik gesteld, dus helemaal compleet is het daar niet. Misschien moet ik daar toch maar wat vaker komen en bij eventuele discussies naar het beliforum verwijzen. Als Bart van LT dat niet wil, dan moet hij het forum maar weer in ere herstellen.

Ik heb mijn gal gespuwd (netjes in het bakje) en nu ga ik me een dag of wat beraden. Kan ik mooi uitgriepen ook.

Keer terug naar