Kwaliteit graag en geen dump!

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
GeregistreerdCOLON 27 jan 2010 03:34
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Kwaliteit graag en geen dump!

Berichtdoor Beli » 16 jan 2011 07:10

Beste mensen (wie de schoen past trekke hem aan...er was vandaag een aanleiding te ProArt...heb een gedichtje of tien van één enkele schrijver verwijderd).
Het werk (in dit geval gedichten) dat op ProArt geplaatst wordt dient wel van enige kwaliteit te zijn.
Of die kwaliteit voldoende is, zal ik als redactie bij gebrek aan grotere deskundigen zelf moeten bepalen en ik hanteer daarbij een ruime marge.
Even heel duidelijk: ik behoud mij als maker en beheerder van deze site het recht voor om werk te verwijderen.
Mijn Belikunstvrienden weten, dat ik dit hier schrijf, om noodgevallen in te dekken...ik zal geen kunstenaar in zijn of haar vrijheid belemmeren, tenzij ik de kunst zelf in bescherming moet nemen.
Voor (enige) discussie over de kwaliteit van verwijderde items sta ik wel open, maar dan bij voorkeur via dit forum, zodat iedereen zijn mening of inbreng betreffende kwaliteitscriteria kan delen.
Daarnaast...het is niet de bedoeling dat men de site in één keer vol gooit met de eigen gedichten. Plaats gewoon één inzending per dag, of, als de behoefte erg groot is, bij uitzondering twee of drie; denk na!
Het werk van anderen wordt op die manier verzopen in de dump van een ander, dat is niet sociaal; niet naar de mededeelnemers, maar ook niet naar bezoekers.
Ik vind zelfs dat de plaatser zichzelf daarmee te kort doet, want men wordt niet gelezen.

Weledelgestrenge maar vriendelijke groet,
Lilian (met redactiepet)

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
CONTACTCOLON

Re: Kwaliteit graag en geen dump!

Berichtdoor Beli » 27 dec 2012 21:15

Zo ff (lekker puh) een paar verdachte inschrijvingen van mijn stille kindje ProArt verwijderd! Mocht iemand zich ten onrechte geweerd voelen, dan tja...stuur dan maar een mailtje naar Belikunst, dan ga ik er nog eens naar kijken.

Erik Lelieveld
forumlid
BerichtenCOLON 1276
GeregistreerdCOLON 29 jan 2010 01:17

Berichtdoor Erik Lelieveld » 28 dec 2012 01:14

Nou, zal je ons nooit over horen zeuren.
Je hebt gewoon gelijk hoor! Weg met de zooi!

==================

Weet je? Ik ben het laatste jaar toch al wel..... heel stil op internet
Dat heeft natuurlijk alles te maken met situatie hier thuis

Mijn puntpage is vernieuwd. Hebben ze moderner gemaakt.
Krijg ik me vanavond met reacties daar een partij bagger over me heen, niet te filmen!!
Dat is iets van "oud zeer" van iemand. want ik doe op internet eigenlijk niet zo heel veel meer.

Maar nieuwe puntpage plaatst bagger niet direct, informeertmij eerst per mail welke bagger ik mocht ontvangen
met ip van baggeraar. Dus kan ik kiezen, dat ik die bagger plaats of niet.
Nou ik kies voor niet plaatsen maar ik wil jullie toch een kijkje gunnen

onder mijn Albert Hein verhaal meende die figuur ditte te moeten typen

Nieuwe reactie die goedgekeurd moet worden op artikel: punt.nl

Beste beheerder,

Er is op punt.nl zojuist een reactie geplaatst.

De inhoud van deze reactie is:
===============
rond uit belachelijk en decadent om je zo druk te maken over een pot jam terwijl duizenden mensen sterven van de honger gewoon weer eens een poging aandacht te krijgen jij zult het nooit leren en dan ook nog trots te zijn dat je dichtsites vernield hebt en mensen beledigt jij bent gewoon een lul een narcist van de bovenste plank
===============

Publiceren
Volg deze link om naar het beheer van je website te gaan waar je de reactie kunt publiceren

Met vriendelijke groet,

De Websitemaker op punt.nl

===================

tja??????????????

En dan heb ik ook nog zomaar ditte mogen ontvangen.......

Nieuwe reactie die goedgekeurd moet worden op artikel: punt.nl

Beste beheerder,

Er is op punt.nl zojuist een reactie geplaatst.

De inhoud van deze reactie is:
===============
de eenzaamheid maakt je tot stalker en vernieler en warom omdat je het niet verdragen kan dat iedereen je door heeft zelfs de ncrv zelfs je eigen famillie die je al adviseren ergens anders te gaan als de politie niet zo lui was gaf ik ze nu noig jouw adres want ik weet waar je woont lul dat vergeet jij pas maar op jij met je vuile zucht naar macht
===============

Publiceren
Volg deze link om naar het beheer van je website te gaan waar je de reactie kunt publiceren

Met vriendelijke groet,

De Websitemaker op punt.nl

==========

Waar komt dat vandaan joh??????????
Ene pseudo "wijsheid"pleurt die dingen op mijn kunst en poëziepage

ip 84.28.23.18

=========

Dit is echt heel oud zeer hoor! Want kritiekjes geef ik niet meer zoals vroeger....
Hoe een haat he? Eng.................

Hanny
forumlid
BerichtenCOLON 423
GeregistreerdCOLON 28 jan 2010 15:06

Berichtdoor Hanny » 28 dec 2012 02:53

Hoi Erik,

Even snel, misselijk figuur en inderdaad eng. Dat ip-adres komt uit Limburg. Plaats: Stevensweert.
Misschien gaat je een lichtje branden welk figuur nog steeds met oud zeer rondloopt.

Dat noemt zich 'wijsheid'. Het moet iemand zijn die jou al langer kent want anders had hij/zij het niet over de ncrv en dichtsites die jij hebt vernield. Kun je zoiets niet aangeven want de tweede reactie vind ik pure bedreiging.

Erik Lelieveld
forumlid
BerichtenCOLON 1276

Berichtdoor Erik Lelieveld » 28 dec 2012 13:37

Er gaat hier inderdaad een lichtje branden.
Vanochtend heb ik trouwens weer verse bagger mogen ontvangen.
Het was deze keer vrij lange bagger.

Ik heb ook het idee dat "wijsheid" een trouwe gast is op Beliforum, maar hier als "gast" blijft, dus (vooralsnog) geen pseudonaam aanneemt.
Dat is hier gewoon toegestaan hoor. Hier mag iedereen alles lezen. En ik stel voor, dat blijft zo!

Erik Lelieveld
forumlid
BerichtenCOLON 1276

Berichtdoor Erik Lelieveld » 29 dec 2012 02:15

De figuur "wijsheid" is inderdaad een persoon daterend uit mijn eerste internetpoëzie-uren.
De naam heeft als eerste letter een L.
Ik wil dat maar even getypt hebben want figuur "wijsheid" gaf blijk hier ook op dit forum te lezen.
Op die manier hoeven we ook geen stommertje meer te spelen met ingewikkelde pseudo's.

Hanny
forumlid
BerichtenCOLON 423
GeregistreerdCOLON 28 jan 2010 15:06

Berichtdoor Hanny » 29 dec 2012 21:03

Begint met een L, hmmmm

laagvliegendestrondbaviaan
lasagnelul
labbekak
labellopotjes pijper
lamzak
leeg broekje
lapzwans
latexnicht
lauwbikker
lauwwaterdrinker
lavabosmoel
leipo
linksdraaiende biogardehufter
lintwormlikker
lookvretende plagiaatpleger?

Maaike Maris
forumlid
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 30 apr 2010 16:38

Berichtdoor Maaike Maris » 30 dec 2012 19:56

Wijsheid met een L? Geen idee. Wat een geheimzinnigheid. Ik snap er niks van.

Beli
Site Admin
BerichtenCOLON 1751
CONTACTCOLON

Berichtdoor Beli » 03 jan 2013 01:16

Deerniswekkende poppenkastfiguur die overduidelijk niet kan schrijven en dat Erik in gepaste domheid kwalijk neemt.
Die zal er ooit iets van gezegd hebben; nou da's al te veel eer voor zo'n kneus.
Laat hem of haar maar lekker 'gast' blijven...gluren is een beetje zielig, maar je hebt van die 'gasten' die daar op klaar komen.
Ieder diertje z'n pleziertje, zo gunnen wij ook de lullo's, lamstralen, lul-de-behangers, luchtpompers, linkmiechels en andere luilebollen op deze wereld hun bestaantje.
Maar wel een eindje uit de buurt graag; voor Likkepot is er vast wel ergens anders een aardig pensionnetje.

Keer terug naar